måndag 28 december 2009

mög-fittiga-2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JA, det gjorde jag och trots att jag kanske inte är allt för stolt över det är det inget jag ångrar.
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej. ska dock bli ändring på det till 2010.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej, och det tackar jag gud, buddah eller allah (eller vem fan som känner sig träffad) för.
5. Vilka länder besökte du? besökte jag något annat land ? danmark kanske ?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? inte direkt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? studenten (komiskt nog minns jag inte om det var den 11.e eller 12.e)
8. Vad var din största framgång 2009? att jag faktiskt kom över han som fått mig må så dåligt men även (och viktigast) att jag har lärt känna mig själv på ett sätt som jag är väldigt stolt över idag.
9. Största misstaget? inget direkt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? precis lika lagom sjuk (i huvudet) som vanligt.
11. Bästa köpet? mina high-high-heels (?)
12. Vad spenderade du mest pengar på? sprit - tragiskt nog.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ett par få extra fina vänner lyckades med den bragden, ja.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Melissa Horn, Melissa Horn, Melissa Horn
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? förmodligen mer ledsen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit hand om mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? druckit (?)
18. Hur tillbringar du julen? med de jag älskar.
19. Blev du kär i år? n e j
20. Favoritprogram på TV? gossip girl
21. Bästa boken du läste i år? all time favourite - the dirt.
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jaaaaaa !
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag var på bordershop och inhandlade förnödenheter till studenten OCH åt svingod mat på båtarna.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? lite mindre smärta i hjärtat skulle vara skönt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? svart
29. Vad fick dig att må bra? att skriva och mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? en jäkla massa - bl.a chuck bass
31. Vem saknade du? han den där.
32. De bästa nya människorna du träffade? Max och Matte (även om de säkert inte tror på det eller vet om det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar