söndag 10 januari 2010

jag är okonventionell, skiljer mig en aning från mängden och är till och med jävligt speciell när jag själv känner för det. MEN vad fan, man dissar inte mig ostraffat.
TROTS detta sitt/ligger jag nu här och är jävligt rejected. funderar på att hämnas, kanske kasta ett och ett annat manligt konsorgan i en väl utvald soptunna eller kanske satsa på ett allmänt förlöjligande. återså att se. som sagt - man dissar inte mig o s t r a f f a t.

för övrigt har jag övelvet (ännu) en utekväll i landskrona stad. ska jag vara ärlig skulle jag vara lyckligare om jag fick falla ner död inne på pölsemannen än efter att ha upplevt en "utekväll" i landskrona. vi har allt, allt från damer och herrar (?) som vägrar inse sin riktiga ålder och festar som om de vore 23, patetiskt, hormonstinna pojkar och flickor med några promille för mycket i kroppen (jag brukar tillhöra denna kategori). SERIÖST vi har allt, allt ni någonsin kan tänka er. landskrona är som ett smörgårdsbord av patetiska (tappade) människor. och ja, jag är en av dem. en stolt medlem i "de tappades klubb".

finns dock, såklart, en del guldklimpar även i denna stad (även om det kan vara svårt att tro) och jag kan inte säga annat än ELOGE TILL ER, för att ni är dem ni är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar