torsdag 31 mars 2011

fan i helvete vad det ska regna då. fast det är ju tusen gånger bättre än snö så jag kanske (KANSKE) inte borde klaga.
hur som haver, imorgon är det sista dagen på praktiken och det känns galet sad. vem ska nu boosta mitt ego genom att säga att jag är fin varje dag.
borde kanske skaffa en pojkvän, är det inte sånt de är till för ?

sorgligt nummer två är att min fina adopterade bigsis åker iväg på långresa imorgon, fråga mig inte vart - det är förmånga länder och ställen för min lilla hjärna att komma ihåg.
men lixom, vem ska nu hålla koll på mig och ge mig råd VA ?
det kommer bli kaos i systemet.
jag kommer sitta på torstens, helg ut och helg in, och ta mig själv på alldeles för stort allvar.
suck.

1 kommentar:

  1. Hi there, I enjoy reading all of your post. I like to write a little
    comment to support you.
    Feel free to surf my site : amber leaf rolling tobacco

    SvaraRadera