torsdag 7 juli 2011

Vad heter du? Linn Hultgren
Vart bor du? i landskrona
Trivs du där? trivs ypperligt. fast kanske blir en flytt till malmö snart.
Brukar du läsa horoskop? JA !
Har du körkort? ja
Äger du några Converseskor? JA, ett par svarta & ett par vita
Favoritdjur? katter, mjau
Vad spenderar du dina pengar på? mat, kläder, sprit, prylar
Senaste konserten? lars winnerbäck förra sommaren (?)
Festar du mycket? mja, det gör jag nog *hihi*
Sprit, cider, vin eller öl? typ allt förutom fernet
Brukar du bli för full? har väl hänt att jag krälat lite på marken
Antal kuddar i sängen? typ sex
Kan du baka bullar? JA, män gillar bullar.
Har du varit med i scouterna?
Bläck eller blyerts? bläck
McDonald’s eller Burger King? BK
Är du allergiskt mot något? ja, typ mot gräs
Äger du ett busskort? yes sir
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? röd
Hur ser du ut idag? svarta adidas-byxor & vitt linne
Har du haft sex idag? i wish
Nästa mål i ditt liv? få min legitimation, flytta, resa i tusen år typ
Vad såg du senast på tv? project runway
Hur svarar du i mobilen? "hej de e linn"
Vem ringde du senast? anna
Vad sa den du ringde? nyfikna ?
Antal timmar sömn inatt? sju kanske ?
Vad innehåller din favoritnattmacka? leverpastej och gurka måske ?
Bråkat med ditt husdjur: nä, han ligger och snarkar här bredvid.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:
Är du ensam nu: nä, elvis är här också
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: allt. lyssnar sönder låtar jag gillar
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja

FAVORIT...
Rum i huset: sovrummet
Typ av musik: just nu; reggae
Månad: maj
Sten: diamant (hehehe)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: ja, igårkväll
Köpt någonting: nä. men ska snart handla lite halloumi
Varit sjuk: njäe, har lite ont i halsen nu (igen!!!)
Sjungit: JA. älskar att sjunga, men är jävligt dålig på det
Sagt “Jag Älskar Dig”:
Velat säga till några att du älskar dem: kanske
Träffat nån ny person: ja
Saknat någon: ja
Kramat någon: nej :(


SENASTE...
Låt du hörde: någon med kapten röd
Film du såg: min granne totoro
Drink du köpte: köpte öl förra helgen
Sak du stal: brukar faktiskt inte stjäla
Mat du åt: gröt
Gången du åt en korv: jävligt längesen

FÖRSTA...
Första inhandlade skiva: nån absolute music tror jag eller smurfhits kanske (?)
Första förälskelse: jag blir förälskad så jäkla lätt. minns faktiskt inte
Första begravning: gammelfarmors
Första piercing/tatuering: hål i öronen
Första fiende: hahahaha, ingen aning

SENASTE...
Senaste människa du slog: mig själv kanske
Senaste stora bussresa: stora ? till helsingborg för ett tag sen
Senaste dusch: ehh, tisdags kanske
Senaste irritation: vet inte
Senaste glass: nån god
Senaste skjortan du haft på dig: en blå & vit-randig från top shop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar