onsdag 14 mars 2012

funderade ett tag på att köra något slags ett foto i timmen för att dokumentera vad jag har sysslat med på pi-dagen. det var en bra idé fram till att jag insåg att min dag skulle bli otroligt tråkig för utomstående åskådare, trots att jag själv tycker att jag haft hur kul som helst. går det ens ihop?
aja.
lyssnar på margret atladottir som är gästredaktör i musikguiden denna veckan. hon pratar om kärlek och spelar BRA musik. "kan man ha ett förhållande utan passion?". men grunden i kärlek och allt sånt är väl att man ska våga? eller? jag har ju inte så många lyckade förhållanden i bagaget så jag kanske inte ska uttala mig. äh, något jag dock vet är att det suger att ångra att man inte gjorde mer eller något. jääävligt fett suger det.
"jag har släppt taget om kärleken ibland, för att jag inte vågat. det är sjukt sorgligt, i efterhand"

det var nog allt.
mvh
vardagspsykologen och poeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar