tisdag 10 juli 2012

Var tillbringar du sommaren?
ja, jo alltså, på jobb, typ. annars ska jag försöka trycka in lite häng på stranden, öland, malmö, köpenhamn. lite så. kanske turkiet om jag har tur också.

Med vem?
vänner, familj och annat löst folk som kanske hänkar på någonstans på vägen.

Vilken låt är du besatt av i sommar?
jag vet ju inte det än. eller kanske lite genesarets sjö av kjell höglund. den känns bra men ändå lagom udda.

Vem ser du helst på Allsången (LOL!)?
tycker ju allsången är svinmysig och följer det slaviskt (nästan), kvittar vem som är med. måns är ju huvudpunkten ändå.

Berätta vad du vanligen gör en solig och varm sommardag på semester.
vaknar precis när jag känner för det, äter frukost och läser tidningen utomhus, gör något, vad som helst; badar, solar, äter, umgås, hånglar. ja, vad som helst helt enkelt.

Berätta vad du gör en sjukt regnig sommardag.
tittar på film/serier. är det inte sånt regniga dagar är till för? kanske läser lite också.

Tre böcker du vill läsa i sommar:
jag har planerat att shantaram (som är en miljon sidor lång, typ). den räknas som tre tycker jag.

Vem ser du fram emot att träffa i sommar?
min familj. vänner man inte träffat lika ofta resten av året. släkten. kusiner, fadderbarn (gudbarn)

Gillar du att sola? Bada?
JA!!

Vilken är din bästa: sommardrink/dryck?
har fått dille på fläder så allt med fläder antar jag. desto kallare desto bättre.

Vilken är din bästa: "sommar-look"?
naket? lufta kroppen är ett måste.

Vem hoppas du att få hångla med?
Well. Nån mysig och sexig.

Hallå! Du har ju köpt en slokhatt! Hur bär man upp en sån?
jag vet inte. har inte använt den än, MEN har man swag bär man upp en hatt.

Efter hur lång tid känner du att du lämnar landet och e redo för att vara tillbaka i stan?
jag hade gärna stannat på landet, i någon lagom stor stuga, resten av året och filisoferat och haft mig.

Kommer du vara med på Pride??
förmodligen inte. jobbar säkert pga. jobbar alltid.

Berätta nåt sjukt sommarminne.
ja, de senaste somrarna har varit galet bra meeen sommaren 09 slår nog det mesta. tror det var 09 iaf. hela den sommaren var ett enda långt lyckorus.

Finns det någon downside med sommaren?
JA, när det är lite för varmt och allt blir klibbigt, kvavt och äckligt.

Vilka festivaler kommer du upplevt när sommaren är slut?
räknas landskronakarnevalen, isåf den. räknas den inte; ingen.

Använder du spf? Isåfall: vilken faktor?
har tyvärr inte kommit så långt in i vuxenlivet än, även om jag borde. blir röd/rosa som den lilla gris jag är.

Kan du tända en grill? Vad har du helst på grillen?
beror på grillen, haha. men annars typ vad som helst, dock gärna halloumi och/eller majs.

Är det lättare att älska sig själv på sommaren?
jag vet inte riktigt. lite kanske. sommaren känns mer fri och accepterande än vintern, tycker jag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar