fredag 24 augusti 2012


1. Var är din mobiltelefon?
bredvid mig
2. Var är din andra hälft? 
vadå, mobilen? (höhö). 
3. Ditt hår?
nyfönat och lydigt. 
4. Ditt humör?
glad och trött
5. Din dagsplan?
har ju försökt göra så lite som möjligt idag och det har resulterat i en västerbotten paj och några kräftizar. NU SNART; kräfskiva.
6. Det bästa du vet?
med jag vet inte? eller jo, sovmyza med någon man tycker lite extra bra om. 
7. Din dröm i natt?
mycket störd.
8. Ditt livsmål?
typ vinna på lotto och evig lycka. nää, fin liten familj (även om den kanske kommer bestå av katter?), hyfsad hälsa och MYCKET KÄRLEK.
9. Rummet du är i?
mitt rum. lagom stökigt, lagom rent.
10. Din hobby?
ehhhh, äta, sova (typ). kanske hänga lite med människor ibland också och simma.
11. Din skräck?
har blivit rädd för typ allt nu på äldre dar (hehe). men nä, jag vet inte. 
12. Var vill du vara om sex år?
då är jag 28. hm, ett jävla jobb vill jag ha iaf, annars är jag öppen för förslag.
13. Var var du igår kväll?
sov i min lilla säng.
14. Vad är du inte?
högljudd och all-over-the-place
15. En sak du önskar dig?
SOL, eller en resa till något soligt ställe. 
16. Var växte du upp?
landskrona
17. Det senaste du gjorde?
 duschade
18. Dina kläder?
lång svart kjol och en orange stickad tröja *fashion*
19. Din tv?
 fungerar hur bra som helst och fyller sin funktion lixom.
20. Ditt/dina husdjur?
 två katter, trixi och elvis.
21. Din dator?
 MacBook 
22. Din bästa ägodel?
 säng
23. Saknar någon?
JA!
24. Din bil?
 volvo c30 *drömmer*
25. Något du inte har på dig?
 hm, gulliga romantiska kläder (?)
26. Favoritaffär?
ingen aning alltså
27. Din sommar?
sönderjobbad typ
28. Älskar någon?
 ja, massor av fina hens
29. Favoritfärg?
 svart kanske, eller det är ju lite deppigt. alla isåf. 
30. När skrattade du senast?
när jag såg game of thrones katten senast. heheheheheheheheh
31. När grät du senast?
i tisdags/onsdags typ pga ständiga pms-attacker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar