onsdag 5 september 2012

1. Känner du dig spirande lycklig och glad nu när hösten är här?
nä, inte direkt. hade gärna haft ett sommarlov till, helst just nu på momangen.

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
svarta jenas och mina air max? och acne-jackan som inte är min ÄN!!!!

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?
var nog rätt så förvirrad och vilsen. hade en bra men samtidigt konstig sommar. gjorde en grej jag ångrar nu och kände mig äntligen fri från en människa.

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
är i skooooolan.

5. Vad ska du ha för frisyr?
ungefär samma som jag har nu. tänkte jag iaf.

6. Vad lyssnar du på för musik?
så jäkla mixad smak just nu. men lite skön reggae och så.

7. Vad läser du?
shantaram *försöker iaf*

8. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
varma duschar och kärlek?

9. Vem är din stilikon just nu?
hanapee, rebecca & fiona, kristin zetterlund ?

10. Är du kär?
ja!

11. hur många har du bokat i år?
ingen

12. senast inkomna sms?
"sökte jobb på alexander mqueen innan, tänk att jobba där? mjau!

13. ångrar du något i år?
NEJ!

14. vad var bäst med sommaren?
inspirerande kollegor, nya möten? nästan allt med sommaren är väl bra? förutom ollonborrarna.

15. vad var sämst med sommaren?
solen som försvann

16. blev det som du tänkt dig?
nej, mycket mycket bättre.

17. vad önskar du dig?
semester

18. senast sedda film?
någon han jag är kär i och jag såg. minns inte vilken det var dock *hehe*

19. senast köpta plagg?
en klänning, tror jag

20. Hur ser du på framtiden?
ljust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar