lördag 31 augusti 2013

Så var det lördag igen och jag förtjänar nästan lite skäll för att ha varit en sådan hemsk dålig bloggerska de senaste veckorna. Till mitt försvar måste jag dock säga att det inte händer så hemskt mycket intressanta saker när man är ledig och alla andra jobbar. Förutom igår då. Igår åkte jag, Louise och hennes senaste erövring över sundet till Köpenhamn och besökte Den Blå Planet och strövade lite på ströget. Passade även på att möta upp min "sister" för lite gött snack och allmän genomgång av de senaste skandalerna. Lyckades faktiskt hitta en jacka och lite annat smått och gått som jag självklart (inte) behövde. Så är det väl alltid.

Nu sitter jag på lill-rumpan i stor-soffan och funderar på om jag ska duscha nu eller senare. Tufft liv man lever. Nåväl, på måndag börjar skolan och då blir det förhoppningsvis ordning på torpet iden.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar