söndag 6 oktober 2013

är bloggsugen utav bara tusan men känner att det tar emot lite då jag egentligen inte kan skriva allt som faller mig in utan att behöva svara på en massa vanlisar frågor om varför jag skriver som jag gör. skriver ju trots allt för mig själv och inte era nyfikna ögon *fniss*. kanske borde ta och skaffa en riktigt irl-dagbok och ett kassaskåp att låsa in irl-dagboken i för att få något som är bara mitt.

aja, nog om det tramset.
måste. verkligen. börja. träna.
bättre ångestdämpare finns ju lixom inte och dessutom kanske man har lite tur och lyckas bli lite fit någonstans på vägen. lär se ut som flubber snart om jag inte passar mig.
imorgon är det återigen dags för skola och jag ska göra mitt bästa för att inte klubba ner mig själv med någon av våra tegelstenar till kursböcker.


*hEj FaNz*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar