tisdag 28 januari 2014

Är du solbränd?
hehehehehehe, snarare genomskinlig = vit. kul när man måste vistas i samma rum som min syster som har varit i thailand i 3 veckor. 
Vad är din i särklass bästa egenskap?
snäll_tjej_90 *tihi*
Vad är i särklass din värsta egenskap?
hmmmmm, har jag ens någon? nä men lättretlig tror jag. hatar folk som är stötiga = smaskar, tuggar med öppen mun, klickar med pennor, KLIPPER NAGLARNA PÅ TÅG (VEM ÄR NI????????)
Nämn ett tillfälle med lyckorus.
när jag klarade en bana på candy crush som jag varit fast på sviiiiinlänge *EVIG LYCKA*
Vad stör dig just nu?
vad stör mig INTE just nu är nog en lite bättre fråga.
Om du återföddes som ett djur, vilket skulle du va då?
*hej*

Hur har din karriär sett ut? 
Sexy nurse +- 0
Vad ser du som "nästa steg" i livet?
ehhhh, ta examen typ, få ett fast jobb, min första betalda semester.
Sak du är bra på?
att inte börja plugga i tid.
Något du ofta ångrar?
lite små-lat, kanske.
Om du skaffar barn, vad vill du helst att de ärver av dig och din partner?
allt från mig, blir nog bäst så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar