måndag 10 februari 2014

min lördagskväll blev ju verkligen inte som planerat och då menar jag inte på ett bra sätt, eller delvis bra kanske, hm. förfesten var trevlig, kul och precis så galen som en bra förfest ska vara och jag anade (som tur var) ännu inte vad som komma skulle. vi lyckades i alla fall ta oss till sydskånska, lagom runda om tassarna, utan att tappa någon på vägen (förutom Lisa som skulle karnevals-köa, tjoho). så, till det tråkiga.
1. var tvungen att dra innan etzia ens äntrat scenen pga. löjligt dåliga tågförbindelser från lund till landskrona om nätterna.
2. mitt tåg (och typ alla andra tåg) är inställda pga. olycka på spåret och jag får vänta på en ersättningsbuss svinlänge i regn och kyla. full och ensam, inte så lattjo.
3. min mobil dör. behöver jag säga mer? nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar