torsdag 27 mars 2014

Efter en snabb tillbakablick på mina senaste poster har jag nu slagit fast att jag redan har fyllt bloggens selfie-kvot för typ ett helt jäkla år framöver, eller något liknande i alla fall.

Pluggandet går (någorlunda) framåt och jag ska förhoppningsvis kunna skrapa ihop några poäng på morgondagens tenta. Sen är det ju jäklar i det helg vilket innebär AW, Magnus Uggla och förhoppningsvis ett lille besök på IKEA för att botanisera mig i deras kaktus-utbud (helt klart en underskattat växt, aight?)

Naj, nu ska jag släpa ner denna arma träningsvärks-kropp till City Gross och handla litta grejer. Tänkte äta guacamole till middag. Nyttiga fetter och kalorisnålt (?) #wannabefitbutamfat #justonemorecookieplease #fitnessisforsuckers #cleaneating

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar