lördag 22 augusti 2009

Efter att min sinnesstämning, som den senaste veckan har kunnat jämföras med asfaltens svarthet, äntligen har börjat anta en lite gyllene och luddig skepnad känner jag mig faktiskt lite mer positiv till framtidens alla spratt och påhitt.
Något jag dock inte ser alltför positivt på är hur jag, en gång för alla, måste bearbeta orsaken till min, allt oftare, dunkla sinnesstämning. Jag måste helt enkelt bestämma mig, make up my mind. Sen att det kommer gå käpprätt åt helvete är jag fullt införstådd med. Suck.

Förresten; uppdatering om min påstådda svininfluensa:
Hade en mycket mystisk blåsa i halsen igår. Vet inte riktigt om den kan jämföras med en förkylningsblåsa eller om det var något slags förstadium till böldpesten. I vilket fall som hellst är den i princip borta idag. Känner den dock fortfarande lite med tungan, MEN som sagt, den är avsevärt mindre idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar