söndag 21 november 2010

det är söndag eftermiddag och jag har precis hand(!)tvättat ett par trosor.
säg mig - vart är vägen påväg, egentligen ?

men söndag alltså och jag sitter här med en skål nudlar, en skål som dessutom är för varm för att hålla i. försöker hitta på en lösning på problemet, som kan liknas vid darfur-konflikten, men det går inget vidare.
surar istället lite över allt möjligt, eller där ljög jag, jag surar över människors idioti.
tacka gud att jag är en sådan fulländad, på alla sätt och vis, människa.
eller, där ljög jag ju igen.
jag gjorde det otänkbara igårkväll - gjorde tummen-upp, inte bara med ena tummen utan med båda. vad fan tänkte jag med lixom, tummen upp ??????
hade varit okej om jag gjort det åt en person som jag ogillar, men så var ju inte fallet.
terapi nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar