fredag 11 november 2011

Längtar jag efter: min kille elvis (katt), snön, sommaren
Är jag ledsen för: att jag är så jävla ensam. nä, skämt alltså. är inte speciellt ledsen. men på söndag, då kommer jag ha söndagsångest och deppa järnet *hatarsöndagar*
Är jag glad för: att mina vänner och min familj är friska och har det bra
Äter jag helst: pasta, när som helst, överallt
Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: FRAMTIDEN VA?! vart fan ska lilla jag bli av?
Läser jag: klinisk omvårdnad 1&2 *favoriter*
Är jag galet stressad över: slutat stressa (lögn)
Lyssnar jag helst på: lana del ray - video games
Drömmer jag om: drömmer bara en massa knepiga drömmar just nu. vad fan pågår in my brain lixom?
Blir jag nostalgisk av: det mesta egentligen? men typ sommaren 2009 eller vilken det nu var, den var fin.

1 kommentar:

  1. Våren/sommaren 2009 var grym... Mycket nostalgiskt!!

    SvaraRadera