tisdag 15 november 2011

Namn: Linn
Smeknamn: limpa
Bor i: malmö
Födelsedag: 22 maj
Stjärntecken: tvilling
Hårfärg: blond
Ögonfärg: de är ganska spännande faktiskt, lill-ögonen. har typ grön-grå med en brun ring närmast pupillen
Familj: mamma, pappa och lillasyster
Äter helst: vad som helst egentligen, utom lever, möjligtvis. har dille på rödbetor just nu.
Dricker helst: thé (mvh mys-gumman)
Vanligast kommentaren om/till mig: lättdistraherad och tankspridd
Folk brukar tro att jag har: blonderat/blekt håret
Mina intressen: plugga (mja?), simma, bada, hänga
Böcker: så svinigt som möjligt. the dirt typ?
Film jag aldrig vill se igen: the ring och sånt äckligt. FY
Husdjur: trixie och elvis the man
Sång jag lyssnar mycket på just nu: lana del rey - video games
Tycker om: mat, klara tentor, träning, dansa på svettiga dansgolv (gillar dock inte svett), ljus, killar *he-he*, mysa (fast det har varit djävulusiskt dåligt med det nu)
Avskyr: orättvisor och elakhet typ? world peace tack.
Favoritprinsessa: Vickelivickan såklart
Vill bli: eh? är redan bäst (hybris igen?)
Vill göra: åka på en SKÖN resa, kirra skolan
Spelar mig i filmen om mitt liv: kate hudson, så som hon är i almost famous
om tio år är jag: 31 och har värsta identitetskrisen eller något liknande.
Skulle helst bo i: jättejättefin gammal våning, djungel-hydda, radhuset jag växt upp i
Strandar jag gärna på en öde ö med: någon som är djävligt bra på överlevnadskunskap gärna en manlig snygg sådan
Skulle aldrig säga nej till: massage
Vill träffa: den där
I högklackat går jag: ofta ostabilt
Bästa bakfyllematen: det som finns tillgängligt
Favoritglass: phish food
Favoritdag: fredag-lördag, same same
Kom till mig om du behöver hjälp med: vad som helst nästan. kan inte speciellt mycket om mycket men är peppande som fan.
Drömresmål: just nu - ryssland eller indien
Detta visste du inte om mig: är för vig för mitt eget bästa
Är jag hemligt kär i: någon ny efter helgen.
Blir jag lycklig av: simma, fina vänner, kärlek
Ordspråk som är bra att tänka på: kan man så ska man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar