tisdag 22 september 2009

Just precis i detta nu sitter jag i min säng, som jag aldrig gör annars (skämt och sido)
och tycker allmänt synd om mig själv.
Mår för tillfället ganska, jävla piss och har stor lust att gå ut och gräva ner mig under gräsmattan. Eller i rabatten kanske. Fick ju trots allt till en mycket sexig klippning på gräsmattan i måndags.

För att vara exakt så mår jag lite smått illa, eller ja, jag spyr nog snart, snor rinne ideligen till i min lilla näsa. Min kära kropp tyckte dock inte detta räckte, nejdå, den bestämde sig för att slänga in en liten dos halsont samt en stor dos huvudvärk. Tror nog jag har feber också.
Kanske lite ont i hjärtat också. Men bara kanske.

Tur att vädret i alla fall är på min sida. Det har passat perfekt med min dystra sinnesstämning idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar