tisdag 29 september 2009

Mjau.
Idag skedde det, det stora genombrottet.
Planeringen är fulländad.
Lördagen den 3.e kommer gå i groggens tecken.

Annars har dagen mest spenderats på bittert vis.
Har mest vankat fram och tillbaka och snörvlat lite för mig själv, med undantag för de gånger jag stannat, tittat ut genom fönstret och hmm-at högt.
Någon gång i halvtimmen har jag genomfört stickprov på mitt snor för att se om någon större förändring var på gång.
Dock utan resultat mitt snor är fortfarande gemonskinligt och av hyfsat rinnig konsistens.
Jag följer proceduren med stor spänning.
Detta är ju trots allt det mest spännande som hänt mig sedan studenten.
Återkommer med uppdateringar.

Förresten, vet någon om oktober är en bra gräsklipparmånad ? Är nämligen lite sugen på en svängom med klipparn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar