lördag 3 oktober 2009

JAG LEVER.
Eller rättare sagt; jag överlevde.

Dagen igår tedde sig på många olika sätt.
Jag själv lyckades med bragden att ena stunden känna fullkomlig eufori för att sedan, sekunderna senare, gråta hysteriskt och känna avsmak och äckel.
Att mitt beteende inte var helt okej är jag fullt medveten om.
Regler och normer om hur man ska bete sig intresserad mig forvisso inte mycket.
Mijau. Skyller på mina kvinnliga hormoner, de behövde rastas.

Har just precis idag blivit blessed med lite halsont samt en mycket svullen körtel i nacken. Jag följer utveckligen med stor spänning.

Funderar på att bege mig till tagés ikväll och fortsätta där jag "left off" igår, kanske rasta min körtel lite.

Just nu ska jag dock förflytta mig ner till köket och trycka in lite mat, alternativt en muffin också, i ansiktet.

Auf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar