söndag 4 oktober 2009

Jahaja, mjau.
Precis hemkommen från en snabbvisit i, ovanligt fjortsifyllda, landskrona stad.
Nykter alkoholist - ja, det förklarar ganska mycket stadiet jag befinner mig i.

Tröttnade en aning (läs. rejält) på att hela tiden bli kallad höna. Som i, "oooooooooooooooooh, hon hönan vill ha dig" osvosvosv.

Tänkte bara klargöra ett par saker:
1. Jag trycker inte ut (någorlunda) levande varelser ur stjärten.
2. Jag är lagom trött på att upfattas som dum endast på grund av att jag är blond, speciellt då jag förmodligen är ljusår smartare än svinen som försöker förlöjliga mig genom att prata om saker de anser viktiga. Till dessa svin har jag stor lust att skrika "VET NI EGENTLIGEN HUR MÅNGA PROCENT ETT PARTI BEHÖVER FÖR ATT SKA FÅ TA PLATS I RIKSDAGEN".
När de inte kan svara på det ska jag spotta dem i ansiktet och skratta rått, mohahah.

2 kommentarer:

  1. Linn! Det är dags för dig att lämna Landskrona har vi ju sagt. Det är inte bra för dig. You deserve people som vet hur många procent ett parti behöver för att få ta plats i riksdagen, hahaha! Nej, men på riktigt. Inga fler helger nere på det där jävla Tycho.

    SvaraRadera
  2. ELINELIN ! jag har iaf gjort några små förändringar i mitt smått sadistiska liv. Umgås faktiskt endast med folk jag tycker om (och som tycker om mig tillbaka). SAKNAR DIG DOCK !

    SvaraRadera