lördag 4 december 2010

tror jag har ögoninflammation och jag är nästan säker på att det/den kom till under den timmen och jag anna spenderade inne på olivers hamburgeri igårkväll. förmycket stekflott + kebabbitar kan inte vara bra för ögonen, eller för någonting i kroppen för den delen. funderar om jag kan skicka min sjukhus-räkning till taxi landskrona. det var ju trots allt deras jävla inkompetens att sköta sitt jävla jobb som tvingade oss in i hamburgargrottan. att stå utomhus i en hel timme är lixom inte att föredra, om man inte, av någon anledning, vill frysa ballarna av sig.

hur som haver.
idag är det dags för 21-års fest numero dos, gud hjälp mig överleva.
dagens mood är: bitter
dagens mission är: smitta, intet ont anande, människor med ögoninflammation, helst fler än 10.

1 kommentar:

  1. Kan döda den taxi grejen. Var riktigt jobbigt. Inte frisk idag inte! men tack för sällskapet bästits.

    SvaraRadera