söndag 5 december 2010

undertecknad har (nog) ögoninflammation och ä sugen på att avlida.
det känns som om jag har en halv sandlåda uppblandat med glidmedel i ögonen, och ja, jag har varit med om trevligare tillstånd.
det är alltså jävligt synd om mig, om ni nu, av någon konstig anledning, missade det.
feel jävligt free att komma hit och klappa mig på huvudet, gärna som en katt. har ni/du tur så kanske jag spinner lite.

tänkte förresten berätta en liten hemlighet.
jag älskar egentligen vädret (dock inte tågförseningarna som kommer som ett brev på posten när minsta flinga faller).
säger jag något annat så ljuger jag och då får ni lov att slå mig.

1 kommentar:

  1. heeeey! Du har aldrig berättat för mig att du har en blogg? wtf?! Nu är du länkad hos mig = jag kommer läsa den VARJE dag ;) xo

    SvaraRadera